F.A.Q.

Wij krijgen dagelijks veel vragen met betrekking tot onze werkwijze.
Om jullie snel te kunnen voorzien van een antwoord hebben we deze vragen op een rij gezet.

  1. Waar zijn jullie gevestigd?

    Wij hebben een vestiging in Dordrecht en Antwerpen.
    Adres Dordrecht: Voorstraat 298, 3311ET te Dordrecht (Nederland)
    Adres Antwerpen: Tabakvest 83, 2000 te Antwerpen (Belgie)

  2. Via welke kanalen zijn jullie te bereiken?

    Instagram: https://www.instagram.com/bridalroom/
    Facebook: https://www.facebook.com/thebridal.room.7
    Website: www.thebridalroomboutique.nl
    Telefoonnummer: 0619480958
    Email: info@thebridalroomboutique.nl

  3. Verhuren of verkopen jullie bruidsjurken?

    Wij doen aan verkoop en verhuur. Voor beide kun je bij ons terecht. Onze bruidsjurken worden verhuurd voor 450-750 euro en bij verkoop ligt de prijs volledig aan de wensen. Het is lastig om zonder specifieke wensen een prijs te noemen.

  4. Moet ik bij jullie een afspraak maken?

    Wij werken enkel en alleen op afspraak. Zonder afspraak kan het voorkomen dat er geen ruimte is om je verder te helpen of dat je zelfs voor een dichte deur staat. Maak altijd een afspraak voordat je een bezoek aan ons brengt. Dit kan gemakkelijk via: www.thebridalroomboutique.nl. Heeft de afspraak spoed? Neem dan even contact op met ons via: 0619480958.

  5. Hoe verloopt het een afspraak bij jullie?

    Ons team verwelkomt je graag in onze winkel. Samen met de bruid wordt besproken wat de wensen zijn. Het kan zijn dat onze adviseur n.a.v. je wensen op zoek gaat naar een selectie jurken. Maar de voorkeur kan ook liggen bij het samen bekijken van de jurken om zo tot een selectie te komen.

  6. Hoe kan ik een afspraak maken?

    Een afspraak maken kan via onze online agenda. Deze is te vinden via de volgende link: https://thebridalroomboutique.nl/online-agenda/. Mocht je geen passende tijd vinden dan is er een mogelijkheid om jezelf op de wachtlijst te plaatsen. We nemen dan contact met je op zodra er een plek vrijkomt.

  7. Waar moet ik rekening mee houden bij een eerste afspraak?

    Het passen van een bruidsjurk is een spannende gebeurtenis. Vanwege de coronacrisis kunnen we momenteel maar 4 personen per afspraak ontvangen. Heel soms kunnen we dit oprekken naar 5 personen. Neem daarvoor contact op via een van onze kanalen.

  8. Waar moet ik rekening mee houden bij het ophalen van mijn bruidsjurk?

    – Hou rekening met het feit dat jurken soms ingenomen moeten worden. Plan hiervoor voldoende tijd in. Dit kan soms ook een beetje uitlopen;
    – Check alle items op aanwezigheid voordat je vertrekt;
    – Hou rekening met de borg;
    – Neem s.v.p. een ID bewijs mee;
    – Ophaalafspraken vergen precisie en tijd, hou rekening met op tijd komen;
    – Maak altijd een ophaalafspraak;
    – Check alle artikelen op aanwezig voordat je vertrekt uit onze winkel.

  1. Wanneer komt jullie nieuwe collectie uit?

    Wij werken niet strikt met seizoencollecties. We ontvangen maandelijks nieuwe jurken die onze gehele collectie verrijken.

  1. Verhuren/verkopen jullie ook hennajurken?

    Ja, wij verhuren ook Henna-jurken en Nikah-jurken.

  1. Ik wil mijn eigen design laten maken, kan dat?

    Het komt geregeld voor dat bruiden een eigen design willen laten maken. Dat kan. Bij ons is het mogelijk om een design naar wens te maken. In de winkel bespreken we de haalbaarheid.

  1. Wat kosten jullie jurken?

    Onze bruidsjurken worden verhuurd voor 450-750 euro en bij verkoop ligt de prijs volledig aan de wensen. Het is lastig om zonder specifieke wensen een prijs te noemen.

  1. Ik heb een spoedvraag, waar kan ik het beste terecht?

    Op maandag en vrijdag zijn wij gesloten en niet bereikbaar. Mocht je een dringende vraag hebben dan kun je het beste via whatsapp contact opnemen: 0619480958. Wij doen ons best om ook op onze vrije dagen jullie z.s.m. van antwoord te voorzien.